Ми продовжуємо працювати з чотирикутниками і подорожувати по місту
Хочу нагадати, що на наступному тижні, після виходу на заняття Вас чекає контрольна робота з теми "Чотирикутники" Тому пропоную тренувальну роботу за яку ви не отримаєте оцінки, але у вас буде змога побачити свої помилки. Виконуйте завдання та дайте відповідь на тест
Виконайте тестове завдання
Доброго осіннього вівторка.
Я рада вітати Вас сьогодні на моєму блозі.
Ми з вами продовжуємо невелику подорож, країною Математика. Сьогодні ми зробимо наступну зупинку у великому місці яке має назву Чотирикутники.
Для подорожі я істині туристи ми візьмемо карту:
І так преший район Теоретичний
давайте пригадаємо що ми вивчили на минулих уроках
Другий район
"Колись було"
давайте пригадаємо як ми колись зволили подібні доданки, познайомтесь з цікавою програмою:
Третій район
"Види чотирикутників"
Четвертий район
"Властивості"
Четвертий район
"Уважний"
Давайти ви покажите які ви були уважним, дайте відповіді на декілька питань в тесті:
А також я прошу вас зареєструватися:
Урок № 18
Підсумковий контрольний тест
Вам пропонується виконати підсумковий контрольний тест, при цьому розв'язання цього тесту має бути на окремих подвійних аркушах у клітинку. Необхідно підписати аркуш відповідно до зразка та виконати усі завдання. Відповіді до тесту зараховуються автоматично, а фото аркуша з розв'язками ви надсилаєте на мою електронну адресу klasszavdanny@gmail.com. Оцінка буде зарахованою при наявності фото копії розв'язання тесту.
Пройдіть тестування за посиланням. Результат тесту зараховується лише з першої спроби. Не намагайтеся проходити тестування під іншими іменами та прізвищами. Ці дані фіксуються автоматично. Не забувайте підписати власне прізвище та ім'я!Перейдіть за посиланням: join.naurok.uaвикористайте код доступу: 660415
Бажаю успіху!!!
Урок № 16, 17
Урок № 16, 17
Повторення навчального матеріалу
Бажаю успіху!!!
Бажаю успіху!!!
Урок № 14
Перейдіть за посиланням join.naurok.ua використавши код доступу 431276
Урок № 13
Урок № 12
Урок № 11
Опрацуйте матеріали презентації, зробіть конспект, перепишіть розв'язані задачі але за всіма правилами розв'язування задач.
Бажаю успіху!!!
Урок № 10
Давайте пригадаємо:
Опрацуйте матеріали презентації, зробіть конспект, перепишіть розв'язані задачі але за всіма правилами розв'язування задач.
Бажаю успіху!!!
Урок № 9
Опрацуй матеріали презентації, всі задачи виконуються у робочому зошиті та не забувай завантажувати за посиланнями які знайдеш у презентації:
Бажаю успіху!!!
Урок № 8
Зміст поняття «площа многокутника».
Одиниці вимірювання площ.
Сосіб наближеного обчислення площ.
Аксіоми площ.
Рівновеликі фігури.
Рівноскладені многокутники.
Властивість рівноскладених многокутників.
Теорема про площу прямокутника.
Площа квадрата
Попрацюйте сьогодні з презентацією.
Запишіть все що потрібно у робочий зошит та виконайте завдання.
Урок № 7
Вписані і описані многокутники | |
Вписаний – многокутник, усі вершини якого лежать на колі. | Описаний – многокутник, усі сторони якого є дотичними до кола. |
1) В шестикутник, 2-і найменші сторони якого 4 см, а інші на 1 см більші, вписано коло. Радіус кола 5см. Знайти площу шестикутника. |
2) Многокутник АВСDЕ вписаний в коло з центром у точці О. а) Доведіть, що якщо , то сторонни АВ і СD знаходяться на однаковій відстані від центра кола. б) Градусна міра дуги АВ дорівнює 100° .Знайдіть кут між діагоналями ВD і АD. |
Урок № 6
1. Яка фігура називається трикутником? чотирикутником?
2. Які геометричні фігури є вершинами чотирикутника? трикутника?3. Які геометричні фігури є сторонами трикутника? чотирикутника?4. Що називається периметром цих геометричних фігур?5. Що називається діагоналлю чотирикутника?6. На які геометричні фігури ділить чотирикутник кожна з його діагоналей?7. Який чотирикутник називається опуклим?
Урок № 5
Доброго дня. Сьогодні ви попрацюєте самостійно. Давайте перевіримо що ви зрозуміли вивчаючи тему. Над вивчення цієї теми ми працювали разом частину матеріалу я вам пояснила на уроках, а частину матеріалу ви опрацьовували самостійно. Для проходження завдання перейдіть за посиланням та слідкуйте за моїми зауваженнями до відповідей.
перейдіть за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd5SeREXUylT-TxhX_Heo80HzN-rAkCl3n669VpmQ1Gm8pOhg/viewform?usp=sf_link
Урок № 4
2 квітня 2020 р.
Узагальнення та систематизація знань з теми «Теорема Піфагора»
На дереві сиділи дві мавпочки: Одна – на самій верхівці дерева, інша – на висоті 10 ліктів від землі. Другій мавпочці захотілося напитися води з джерела, що знаходиться на відстані 40 ліктів від дерева. Вона злізла з дерева і пострибала до води. У той самий час перша зістрибнула з дерева і потрапила до того ж джерела. Обидві мавпочки подолали однакову відстань. Скажи, о мудра людина, з якої висоти стрибнула друга мавпочка.
Задача 2. «Зламаний бамбук».
Бамбук, що має 40 ліктів у висоту, було зламано вітром. Його верхівка торкнулася землі за 20 ліктів від основи стовбура. Скажи, о юний математик, на якій відстані від землі було зламано бамбук?
Задача 3. «Дві вежі»
Дві вежі висотою 30 і 40 футів, розміщено одна від одної на відстані 50 футів. Між ними знаходиться фонтан, до якого одночасно з маківок веж з однаковою швидкістю вилетіли два голуби. О, майбутній Піфагоре, скажи, яка відстань від фонтана до кожної з двох веж, якщо голуби долетіли одночасно.
Урок № 1, 2, 3
Розв'язування прямокутних трикутників
Умова задачі | Алгоритм розв’язання задачі |
Дано: АС=b, BC=a. Знайти: АВ, . | 1. . 2. . 3. . |
Дано: АB=c, BC=a. Знайти: АC, . | 1. . 2. . 3. . |
Дано: АB=c, . Знайти: АC, BC, . | 1. . 2. . 3. . |
Дано: АC=a, . Знайти: АB, AC, . | 1. . 2. . 3. . |
Немає коментарів:
Дописати коментар